Az ősz remek alkalom a bőr megújítására | Vasárnap | Családi magazin és portál

Tudod észrevenni, hogy elveszíti a zsírt, Elveszíti hasi zsírját nyár előtt

Testépítő tréning: 10 tréning titka a masszív izmok építéséhez by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Ismerje meg a 10 testépítő tréning titkait, amelyek az izmai növekedését eredményezik Mindannyian szeretnénk tudni, hogy mi a titkok masszív izomtömeg építésére. Míg sokan megtévesztettük azt gondolni, hogy a titok titkos testépítő tréning, mágiafehérje por vagy izomtömeg formájában jelenik meg, a helyzet valóságos, hogy a tömeges tudod észrevenni építéséhez követni kell a tíz egyszerű testépítést olyan képzési titkok, amelyeket alább ismertetek: A legjobb testépítő edzés rutin az, amelyet a szervezeted nem használ.

A szervezeted megszokja a testépítő képzési rutinokat, amelyekre rá van kötve.

tudod észrevenni, hogy elveszíti a zsírt

Minél fejlettebb vagy, annál gyorsabb ez az adaptáció. Ezért az izomépítés szempontjából következetes eredmények elérése érdekében változtatni kell az edzésed.

Az edzések megváltoztatásának legjobb módja az edzésprogramban alkalmazott gyakorlatok ciklusa, valamint a készletek, ismétlések és pihenőidők rendezett és logikus változata.

tudod észrevenni, hogy elveszíti a zsírt

A változók helyes megváltoztatásával konzisztens eredményeket érhet el az izomtömeg és az erősség tekintetében. Tartsa testépítő edzésmunkáit. Bár azt gondolná, hogy ahhoz, hogy izomot szerezzen egy maratoni 3 órás ülésszak, a legmegfelelőbb lenne, ez nem lehet messzebb az igazságtól. Miért rossz ez? Mert a dióhéjban a tesztoszteron építi az izmokat és zsírozza a zsírt, míg a hogy elveszíti a zsírt elpusztítja az izmokat és tárolja a zsírt.

Ezért egy olyan helyzet, amelyben a kortizol emelkedik és a tesztoszteron csökken, az éppen ellenkező hatást gyakorol majd arra, amit keresni kíván. Ahhoz, hogy jobban érzed magad, nézd meg a Cortisol Reducing Strategies cikkét.

Használnia kell mind a nagy mennyiségű, mind a nagy intenzitású edzést. Évek óta hatalmas háborúk harcoltak a Neten keresztül, amelyekről a tréning stílust a legjobban működik. A valóságban mindkét edzésstílus kombinációja biztosítja a legjobb nyereséget.

A legjobb izomnövekedéshez alternatív nagy mennyiségű időszakokat kell választani a nagy intenzitású edzések időszakával. Meg kell változtatnod a pihenést a készletek között. Hidd el, vagy sem, a többi között a készletek másik módja, amelyben felszólíthatja testét alkalmazkodásra.

Mennyit lehet fogyni egy hónap alatt?

Ha perccel pihent a készletek között, és csak 1 percre állsz, akkor is, ha eredetileg az erősségeid szenvedni fognak, a változás megújult növekedést fog látni. Ismét a rendes és tervezett változások a pihenőidőkben, amelyek tudod észrevenni a megfelelő ismétlésnek és a beállított sémának, az az izomtömeg és az erősség legjobb nyereségét biztosítja Önnek.

Ragaszkodjon az alapvető gyakorlatokhoz, amelyek súlyzókkal vagy súlyzókkal használják, és mozgásuk a testen keresztül.

12 kilót akartam fogyni 3 hónap alatt: ezt a 3 dolgot tanultam

Ha a képzési rutin főleg a gépi munkából áll, ne számítsunk sok növekedésre. A testet úgy tervezték, hogy működjön egy 3 dimenziós univerzumban, így ha csak a gépek használatával dolgozik, sok stabilizáló izma van, amely soha nem aktiválódik, mivel a gép stabilizálja a súlyát. A végeredmény az, hogy ösztönözni kell a sokkal kisebb növekedést!

Azonban, ha a rutinod a súlyzó és a súlycsúcsos multi-jointed gyakorlatokból áll, akkor a szervezetnek minden izomszálat be kell kapcsolnia ahhoz, hogy kiegyensúlyozza és szabályozza a súlyt.

Továbbá, ha olyan gyakorlatokat végzel, mint a guggolás, a tüdő, a duzzadás és a felhúzás, akkor a lehető legtöbb izomszálat vegye be, mivel minden alkalommal, amikor olyan mozgást kell végrehajtania, amely a testet a térben mozgatja, szervezetének hatalmas mennyiséget kell aktiválnia az izom. Annak ellenére, hogy ezek a feladatok a legnehezebbek, mégis a legeredményesebbek is. Kérjük, olvassa el a cikket a megfelelő testépítő gyakorlatok kiválasztásáról a maximális testépítési nyereségért.

A kardio minimálisra csökkenjen. Bár a rendszeres kardiovaszkuláris gyakorlatban hiszek, azoknak, akik az izomgyarapodásra összpontosítanak, minimálisra kell csökkenteniük a hetes heti percet. Fókuszáljon olyan tevékenységekre, mint egy fekvő kerékpár, séta vagy egy elliptikus lovas, és tartsa a pulzusát között.

A kardiovaszkuláris aktivitás nagyobb, mint az az izomtömeg megszerzésének veszélye, mivel a teste akkor meg kell kezdenie olyan tápanyagok felhasználását, amelyeket egyébként az izomnövekedéshez használnának annak érdekében, hogy támogassák az extra cardiovascularis aktivitást. Fókuszban áll a tökéletes forma és az izmok hogy elveszíti a zsírt.

Fő navigáció vasárnap

Nyilvánvaló, hogy ez az állítás hangzik, hogy hány ember nem követi azt! Ne feledje, ez a testépítés, ezért a gyakorlatok tökéletes végrehajtására kell összpontosítania, hogy az izmok és nem az inak vagy ízületek azok, akik a munkát végzik. Soha ne feláldozzák az űrlapot a nagyobb súlyt használva! Emlékezzetek arra is, hogy mivel az izomstimuláció a játék neve, meg kell kötni az izmokat a súlyok mozgatásakor.

A tömeg áthelyezése az A-tól B-ig nem elégséges.

Mert pirítva jobb :-) Egy apró trükk, hogy tudsz még ízesebb túros csuszát vagy más tésztát csinálni

Tényleg összpontosítani az izom képzését és összehúzódását. Annak ellenére, hogy nem leszel képes annyi súlyt használni, ha ezt teszed, megígérem, hogy az eredményeket megéri.

Az izmok jobb megtanulására, nézze meg a Zone Tone Technique-t. A test típus meghatározza a képzési gyakoriságot. Ez egy olyan terület, amelyet ritkán tárgyalnak a képzési cikkek. Annak érdekében, hogy a legjobb nyereség megtörténjen, a testtípustól függően módosítania kell a képzési gyakoriságát.

Fogyás súlyok rutin. Fogyás merevedési funkció

Például egy olyan srác, mint én, aki természetesen egy endomorf lassabb anyagcsereképes napot képezni a héten. Azonban egy természetesen vékony fickó, aki dühöngő anyagcserével hardgainer jobban szolgálja a heti alkalommal. Válasszon egy ütemtervet, amelyhez ragaszkodhat.

tudod észrevenni, hogy elveszíti a zsírt

Ismét ez az egyik olyan "titok", ami igazán nyilvánvaló, de ezt újra és újra figyelmen kívül hagyják. Bár egyes programok igazán jónak tűnhetnek a papíron, ha nem tudsz ragaszkodni más időbeli kötelezettségvállalások miatt, mint például a család, a munka stb.

Ha tudod, hogy hetente súlygyorsulást tudsz csinálni, akkor kövesse az edzés gyakoriságát. Nincs értelme, ha napos heti programot próbálsz követni, ha mindig szünetet tartasz hetente.

Fogyás 7kg

A nap végén ez csak frusztrációhoz vezethet, és csökkenti a nyereséget. Tehát mindenképpen válasszon egy olyan programot, amelyről tudod, hogy következetesen követheted, mivel a konzisztencia a legfontosabb izomnövekedés kulcsa! Feldolgozza a munkameneteket és nyomon kövesse az előrehaladást A képzési napló tartása nagyszerű eszköz! Az edzés rögzítése nemcsak az elszámoltathatóság, a tervezés és a motiváció szempontjából nagyszerű, hanem segít abban is, hogy megnézze, hol vagy és hol vagy.

Képzeld el, hogy követi-e a programot, az életed legjobb formája, és akkor nem emlékszik rá, hogy jöttél oda. El tudod képzelni, hogy érzed magad, ha bármilyen okból elveszíted az alakodat, és nem tudod, hogyan térj vissza hozzá? Ezenkívül a képzési napló lehetővé teszi, hogy könnyen láthassa, hol halad előre. Erőssé válik? Ön elveszíti a testzsírt?

Figyelem! Felnőtt tartalom!

Mindezeket az elemeket könnyedén meg lehet nézni, ha egy edzésnapot tart. Végül egy napló lehetővé teszi a program hibaelhárítását, ha az előrehaladás nem halad előre.

A zsírlebontás főnöke - Fogyókúra Femina Hogyan lehet elveszíteni a zsírt a csípőjén, Zsírpárnákkal küzd? Hogyan lehet elveszíteni a csípőzsír férfit. Távolítsa el a zsírt a has videó Bodyflex Így tüntetheti el még a nyár előtt - Blikk Travis Stork gyakran látja, amikor a betegeket kezeli a sürgősségi osztályon. A hízott zsírválság Ha extra súlyt helyez a hasában, akkor valószínűleg bevallja, hogy a külsején meglehetősen csúnya.

Ha folyamatosan részletes kimutatásokat készít az edzésről hogy elveszíti a zsírt a táplálkozási tervről, ha erősségét elveszti, és észreveszi a fogyókúrás dobozok, hogy állandóan hiányzik egy vagy két étkezés minden nap, akkor tudja, hogy mi a probléma megoldása. Most, hogy ismered a 10 edzéstitkot a tudod észrevenni izmok építéséhez, kezdd el végrehajtani mindegyiküket a testépítő programodban és nézd meg az izmok tömeggyarapodását!

Élelmiszer-útmutatók és receptek - Csokoládé -A forró csoki megromolhat? Sajnos a forró csokoládé rosszul tárolódik. Határozottan nem jó érzés rájönni, hogy elromlott a forró csokoládéja, amikor annyira meg akart inni egy hideg téli napon. Mindenesetre vannak olyan módszerek, amelyek megakadályozhatják, hogy ez újra megtörténjen. Legközelebb, amikor kedvenc forró csoki keverékét vásárolja, kövesse az alábbiakban leírt biztonságos tárolási módszereket, hogy elkerülje a kellemetlenségeket.

Also see.