Tartalomjegyzék

Külső ferde zsírvesztés. Testépítés

Gyakorlatsor a ferde hasizmok edzésére.

Az oldalsó külső ferde zsírvesztés nyújtása ülő helyzetben A hasi ferde izmok kulcsszerepet játszanak az emberi test normális mozgásában, de sajnos nem mindannyiunk fejlett. Annak érdekében, hogy kompetensen elkezdhessen dolgozni egy adott izomcsoporton, nagyon fontos annak szerkezetének ismerete, és a következő lépés a megfelelő gyakorlatok kiválasztásának megkezdése a teljes értékű edzés kialakításához. Férfiak és nők hasának ferde izmainak anatómiája Férfiak és nők esetében az izomszövet anatómiai szerkezete nem különbözik.

De az egyéni jellemzők és a sportolási forma miatt a sajtó megjelenése az emberek között eltérő. A hasi ferde izmok a test mindkét oldalán helyezkednek el, felelősek a fordulatokért és stabilizálják az izmokat, mivel stabilizálják a gerincet. A has ferde izmainak köszönhetően a gerinc teljes mértékben elláthatja funkcióit, és minden szervünk a megfelelő helyzetben marad.

Testépítés

Nagyon fontos a has ferde izmainak erősítése és a karbantartás érdekében szép testtartás Testünk minden mozgása pontosan ezekből az izmokból ered, majd jelet küld a többi szükséges izomcsoportnak. Ha nem fordít kellő figyelmet a has ferde izmainak fejlődésére, idővel olyan negatív következményeket figyelhet meg, mint az aszimmetria a derék területén.

külső ferde zsírvesztés

Külső ferde zsírvesztés elkerülése érdekében találjuk ki, hogy miből állnak a ferde hasizmok, és miért felelősek értük. A hasi ferde izmok a külső ferde és belső ferde izmokból állnak.

Úszógumigyilkos edzés állva, kezdőknek is - 10 perc a gyönyörű hasizomért

A has belső ferde izma Ez a széles lapos izom, amely az oldalsó lapos izom alatt helyezkedik el, a lágyéki szalag és az ilium külső részeiből származik. Több szálkötegből áll. A felső kötegek az alsó bordákkal szomszédos porchoz vannak rögzítve.

Fogyhat-e ferde zsír. Éget zsírt a ferde

Alulról felfelé helyezkednek el. Az alsó gerendák felső és alsó irányúak is. Egyoldalú összehúzódás esetén a belső ferde izom az ellenkező oldal külső izomzatával együtt a testet az azonos nevű oldalra fordítja, és leereszti a bordákat. Ha a belső ferde izom összehúzódása kétoldalú, akkor húz mellkas lefelé és hajlítja a gerincet a mellkas rögzített helyzetével a medence felemelkedik - szintén a belső ferde izom összehúzódása miatt.

A has külső ferde izma A külső izom a belső izom felett helyezkedik el, és biztosítja a test csavarodását és hajlítását. A jobb külső izom összehúzódásával a törzs jobbra csavarodik, a bal összehúzódásával - balra. Ami a belső izmokat illeti ebben a folyamatban, az ellenkező oldal szerepel a munkában - a balra fordulás segít a jobb belső ferde izom biztosításában és fordítva.

Ezenkívül a külső ferde izom segít a külső ferde zsírvesztés előrebillentésében, és ennek az izomnak köszönhetően tudjuk emelni és hordani a nehéz tárgyakat. A has külső és belső ferde izma az egyetlen izom, amely feszült, amikor egy személy külső ferde zsírvesztés - támogatják a testet függőleges helyzetben, és segítenek az egyensúly fenntartásában. A külső izomnak nyolc nagy foga van, az első öt - a felső - az elülsőben található serratusés a fennmaradó három szomszédos a fogakkal, amelyek a legszélesebb hátizomhoz tartoznak.

A legjobb ferde hasi gyakorlatok A hasizmok maximális fejlődéséhez ne felejtsük el fogyás tudományos neve ferde hasizmok edzésére szolgáló gyakorlatokat, mivel ők alkotják a dédelgetett vékony derékközvetlenül befolyásolják egy személy általános egészségi állapotát, és ellátják a fűző funkcióját.

Mivel a ferde hasizmok kellően mélyek és minimális terhelésűek a mindennapi életben, olyan gyakorlatsort fogunk figyelembe venni, amely a ferde hasizmok fejlesztésére összpontosítja figyelmünket. Álló, fekvő és ülő helyzetben pumpálhatja a has ferde izmait, ami lehetővé teszi a különböző gyakorlatok kombinálását és a lehető legtöbb izom felpumpálását.

Has a padlón: jó gyakorlat a has megmunkálásához?

Az álló oldalhajlatok további súly nélkül A legjobb gyakorlat lányoknak, mert a súlyok hiánya nem teszi külső ferde zsírvesztés az izmok pumpálását, ami azt jelenti, hogy megmenti a derék nem kívánt megvastagodásától. Kiinduló helyzet - a lábak kissé szélesebbek, mint a vállak, a fej és a hát egyenesek, kezünket a fej mögé tesszük.

  • Kockás has diéta — hát megérkeztünk
  • #hasizomedzes Instagram posts (photos and videos) - avfoto.hu

Belégzéskor jobbra dőlünk, abbahagyjuk a test megdöntését, amikor feszültséget érzünk a bal oldalon. Jobb oldalra dőlve az izmok a jobb oldalon összehúzódnak, a bal oldalon meghosszabbodnak. Lehel Ismét balra dőlünk, amíg feszültséget nem érezünk az ellenkező oldalon. Visszatérünk a kiinduló helyzetbe.

Ismételjük meg a szükséges számú alkalommal a megközelítés végéig.

Kockás has diéta

Célszerű 3 sorozatot elvégezni alkalommal minden irányban. Videó: a másik lábra hajlik további súly nélkül E gyakorlat elvégzésekor fontos, hogy a has ferde izmainak nyújtására összpontosítson, és a lehető legalacsonyabbra hajoljon, mivel ez erősebb nyújtást és az azt követő izomösszehúzódást biztosít.

Az is nagyon fontos, hogy a hasizmot statikus helyzetben tartsuk a gyakorlat során - ez segít a gerinc stabil helyzetének felvételében. Vegyünk egy súlyzót vagy bármilyen más, legalább 1,5 kg -os további súlyt jobb kéz. Lábak vállszélességben, fej egyenes, szabad kéz a fej mögött vagy a deréknál.

külső ferde zsírvesztés

Extra súly megtartása semleges markolat a comb mentén leengedett kézzel. A kissé előre tolott medence miatt eltávolítjuk a hát alsó részén lévő elhajlást.

Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?

Ez lesz a kiinduló helyzet. Kilégzéskor lassan jobbra dőlünk, amíg feszültséget nem érezünk a bal oldalon.

külső ferde zsírvesztés

A szükséges számú ismétlést elvégezzük egy irányban, utána megváltoztatjuk a kezek helyzetét. Megfelelő számú ismétlést csinálunk balra.

  • Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? | Well&fit
  • Testépítés – Wikipédia

Amikor a súlyokat a test mentén súlyzóval hajtja végre, nagyon fontos, hogy figyelmét a ferde hasizmok nyújtására összpontosítsa. Célszerű 3 ismétlést végezni 8 ismétléssel mindkét irányban. Nem kell egyszerre mindkét kezébe súlyzót venni, mivel a második súlyozás megkönnyíti a kiindulási helyzetbe való visszatérést, és a gyakorlat elveszíti hatékonyságának egy részét.

Ahhoz, hogy ezt elérd, diétás étrendet kell követned, amivel lepucolod a hasizmokat fedő zsírt. A magas fehérjetartalmú étrend pedig segíti a fogyásban és a diéta alatt megtartani a nehezen megszerzett izomzatot.

Videó: csúszdás lejtők a test mentén súlyzóval Videó: Hogyan lendítsük a ferde hasizmokat csúszó lejtőkkel a test mentén egy súlyzóval Szemben a lábhajlítások A hírhedt "Mill" gyakorlatot szintén hasznosnak tartják a has ferde izmainak fejlesztésében.

Kiinduló helyzet - egyenes hát, lábak befelé széles álláspontaz egyenes karok oldalra terültek. Döntést hajtunk végre, és jobb kezünkkel megpróbáljuk elérni a bal lábunkat. Ugyanezt tesszük a bal kézzel is, de már a jobb láb felé nyúlunk.

külső ferde zsírvesztés

Ismét a kiindulási pozíciót foglaljuk el. Minden lábnál megismételjük a szükséges számú hajlítást. Célszerű ismétlést végezni minden irányban a 3 megközelítés mindegyikében.

Ha hajlamokat hajtson végre, nem tud segíteni a csípőjén; nagyon fontos, hogy az alsó háttal és a hasizmokkal dolgozzon. Ellenkező esetben a gyakorlat elveszíti hatékonyságát. Videó: hajlítások végrehajtása a szemközti lábhoz For következő gyakorlat valamiféle támogatásra van szükségünk.

külső ferde zsírvesztés

Ez lehet fal, szék támlája vagy valami más. Kiinduló helyzet - jobb oldalunkkal állunk a támaszhoz, jobb kezünkkel kapaszkodunk rá, balunkat az övre tesszük, lábunkat összerakjuk.

Oldalsó lengést hajtunk végre a bal lábbal, amennyire csak lehetséges felemeljük. Elfogadjuk a kiinduló helyzetet. Végezzük el a szükséges számú ismétlést balra, majd fordítsuk bal oldalunkat a támaszunkhoz, és ugyanezt tegyük jobbra. Minden lengésnél kilégzünk, amikor visszatérünk a kiindulási helyzetbe, belélegzünk. Az ilyen láblengések során fogyni bordák kibír has ferde izmain kívül a csípő és a farizmok is részt vesznek a munkában.