Gyakorlatok és ételek a formás combokért

Vékony comb diéta. Gyakorlatok és ételek a formás combokért | Diéta és Fitnesz

Gyakorlatok és ételek a formás combokért Kardióra fel!

Vár a JOY Beauty Club!

A kalóriák égetése a kulcs a zsír csökkentéséhez: a leggyorsabb fogyást kardiomozgással érhetjük el. Az egész testet átmozgató, a vérnyomást emelő edzések a vékonyabb combok elérésében is segítenek. Bringázzon, fusson, ugrálókötelezzen minél gyakrabban.

Ha teheti, hetente ötször 30 percnyi kardiót illesszen az edzéstervébe.

Kardióra fel!

Ha nincs sok ideje, trükközzön: sétáljon pár megállót a munkahelyére, autó helyett közlekedjen biciklivel. Törjön magasabbra! Minél magasabbra, annál jobb.

15 PERC GYILKOS BELSŐ COMB EDZÉS

Állítsa hegymenetre a futópadot; bringázzon fel a legközelebbi dombra, hegyre; lift helyett lépcsőzzön; hétvégenként túrázzon. Ezek a mozgásformák emelik a pulzusszámot, keményebb munkára kényszerítik a testet, több kalóriát égetnek el. Az emelkedők formálják a vádlit, a combot és a farizmokat.

További cikkeink a témában

A kardio gyönyörűen fogyaszt, de az igazán formás lábakhoz súlyok is kellenek. Dolgoztassa meg a comb izmait, ne féljen, hogy az izmoktól túl vastag lesz a combja — épp ellenkezőleg: vékony, tónusos izomzatot vékony comb diéta, ha rendszeresen végez comb- és farizom-erősítő gyakorlatokat.

Nem győzzük eleget hangsúlyozni, milyen fontos, hogy reggelizzen. Vékony comb diéta ébredés utániétkezés beindítja az anyagcserét, ha pedig már a kora reggeli órákban megadjuk a szervezetünknek a szükséges tápanyagokat, később kisebb eséllyel tör ránk a farkaséhség.

Kombináljon fehérjében, rostban és lassan felszívódó szénhidrátokban gazdag élelmiszereket — ezek megfelelő energiával látják el nem csak egy reggeli edzéshez, de az egész napi munkához, rohangáláshoz is, ráadásul az izomépítésben is segítenek.

vékony comb diéta

Bizony, ha minden második órában eszik valami apróságot, elkerülheti a farkaséhséget, ami sokszor túlevéshez vezet. Nem csokira, csipszre gondolunk: egyen egy maréknyi bogyós gyümölcsöt vagy diófélét.

vékony comb diéta

A lényeg, hogy ez a kis nasi kalóriánál ne tartalmazzon többet, viszont fehérjében és rostban gazdag legyen.

Jegyezze fel a kalóriákat! A rossz hír az, hogy kizárólag mozgással nem lehet fogyni — se combból, se fenékből, se hasból.

vékony comb diéta

Az eredményhez az is kell, hogy kevesebbet egyen. Közhely, de tényleg működik: naplózza, hogy mit és mennyit eszik. Többféle kalória-adatbázis található már az interneten, amelyek segítenek a listázásban, de akár egy noteszba is vezetheti, mikor mit evett.

vékony comb diéta

Meg fog lepődni, mennyi kalóriát tartalmaz egy-egy étel, ráadásul, ha látja, mi mindent fogyasztott egész nap, talán könnyebben ellenáll a késő esti pizzaszeletnek. Értkezéssel és mozgással együtt, lehet fogyni.

Karcsúbb, vékonyabb combokra vágysz? Így érheted el!

Kutatások szerint azok, akik étkezési naplót vezettek heti hat napon át, kétszer annyit fogytak, mint azok, akik csak egy-egy napig jegyezték fel, hogy mennyi kalóriát vittek be a szervezetükbe. Fontos azonban, hogy semmilyen őrült diétába ne fogjon bele, a lényeg ezúttal is a fokozatosság, naponta legalább — kalóriát fogyasszon.

Ennél kevesebbel talán gyorsabban fogyna, de nem éri meg, több jön vissza, amint abbahagyta a drasztikus fogyókúrát, arról már nem is beszélve, milyen rosszat tesz a glükomannán fogyás eredményei, ha éhezteti. Igyon többet!

vékony comb diéta

És ne gyümölcslevet, cukrozott üdítőket, szénsavas italokat vagy alkoholt, hanem vizet. A víz nulla kalóriát tartalmaz, és gondoskodik a szervezet hidratálásáról. Fontos, hogy mindig a keze ügyében tartson egy üveg vizet, hiszen a szomjúság érzetét gyakran éhséggel keverjük össze.

vékony comb diéta

Igyon egy-egy pohár vizet az étkezések előtt, ez kellőképpen eltelít és megvéd a túlevéstől. Ha nem szereti a víz ízét, tegyen bele citromot, uborkát, gyömbért, bogyós gyümölcsöket. Naponta minimum két-három liter vizet igyon meg, de ennél többet is fogyaszthat edzős napokon vagy kánikulában.