Peï ízek: Túl sok rougail kolbász = túlsúly, koleszterin és magas vérnyomás a menüben (2/2)

Távolítsa el a zsírt a kolbászokból, Távolítsa el a zsírt a kolbászokból. Mennyi zsírt tudok égetni 1 hét alatt?

Tartalom

    És ha ez a tipikus étel örömet okoz ízlelőbimbóinknak, a táplálkozási oldalon több pontot is felül kell vizsgálni. Magyarázatok Caroline Dijoux dietetikus-táplálkozási szakemberrel.

    távolítsa el a zsírt a kolbászokból

    A rougaili kolbász a kreol étel par excellence, amelyet főzünk, hogy megismertessük az embereket a reunioni konyhával.

    De Caroline Dijoux több paraméterre hívja fel a figyelmet, amelyeket figyelembe kell venni: a kolbász minőségére, a főzés során hozzáadott olaj mennyiségére, maguknak a kolbászok zsírjára, de az elfogyasztott kolbász rougail mennyiségére is.

    távolítsa el a zsírt a kolbászokból

    Ezért koleszterinben gazdag élelmiszerek, rossz minőségű zsírokkal és fehérjékkel" - magyarázza a dietetikus-táplálkozási szakember. Azt tanácsolja: "Az egészséges és kiegyensúlyozott étrendhez ajánlott a felvágottakat hetente kétszer korlátozni.

    Ily módon hosszú távon elkerülhető a túlsúly, a koleszterin és a magas vérnyomás".

    távolítsa el a zsírt a kolbászokból

    Ne felejtsük el tehát a kolbászokat két különböző főzővízben felforralni, és a főzés során megszurkálni. Sütéskor távolítsa el a zsírt a kolbászokból, és a jobb minőségű zsír érdekében a növényi olajat részesítse előnyben az olíva- vagy napraforgóolaj helyett.

    távolítsa el a zsírt a kolbászokból