KETOGURU - Oldal 2 a 9-ből - Ketogén diéta, ketogén étrend

Ketogén diéta mit lehet enni, Ezek azok az ételek, amelyeket nem lehet és nem ehetsz a Keto diétán

Kapcsolódó cikkek

Nem is ment rögtön, az első két hétben fokozatosan tanultam meg, hogy mit szabad enni és mit nem. És amit tilos, azt tényleg ne is egyem. Be kell vallanom, nagyon nehéz volt, és rendszeresen csaltam. Lemondó sóhajjal utasítottam vissza a régi kedvenvceimet, ha kínálták, vagy ha korábban többet ettem valamiből, ami a tiltó listán van, az első két hétben még fogyasztottam, de lényegesen kevesebbet.

ELMENTEM A KOSARAM TARTALMÁT

A harmadik héttől már kizárólag ásványvíz. A kilók így is megindultak lefelé, mivel a korábbi napi g CH helyett g-ra álltam be, majd a második héten már 25g körül maximálizáltam fogyás sors fl szénhidrátfogyasztást, amit azóta is tartok, néha felmegy 30 grammra. Általában naponta kétszer eszem: Néha készítek keto-barát édességet, ami kitart a következő 3 napban, ha abból épp van, akkor napi háromszor lesz főétkezés.

Írta: Váczy Anikó Ez a ketogénbarát bevásárlólista garantáltan könnyebbé teszi az életed. A ketogén diéta gyors fogyást ígér, elkezdése azonban egyáltalán nem gyerekjáték. Ugyanis az egész konyhai készleted át kell reformálni, kiszelektálva azokat a dolgokat, amelyeket a diéta tiltólistára tesz, beleértve az olyan gyorsan és könnyen elkészíthető ételeket is, mint a zacskós rizs vagy a mirelit sült krumpli. Az üres helyeket pedig fel kell tölteni zsírban és fehérjében dús alapanyagokkal, amelyek általában hamar megromlanak, mint a húsfélék és a tejtermékek. Mielőtt a bevásárlólistád első helyére a bacon és a sajt kerülne, ne feledkezz meg róla, hogy zsír és zsír között is hatalmas különbség van.

Ez az honlap még jobb, de ide angolul kell listázni a megevett falatokat. Egy hónap után is szorgalmasan használom, mert különben nem tudnám hol tartok a makroadataimban, miből kell a vacsoránál visszavinni, és mi az, amit még fogyasztani kell lefekvés előtt.

Igen, a ketogén-diétát csak ilyen "tudományosan" lehet végezni. Tízórai reggeli : megsütök 2 prémium bacon szeletet, egy teáskanál ír grass feed vajban, arra ráborítok 2 db biotojást felkeverve, majd megfordítom, mint egy palacsintát, és rádobok néhány szelet sajtot.

Ehhez adok még két-három hozzávalót, amit változtatgatok minden reggel, hogy ne legyen egyhangú a reggelim. Variánsok: 65g fehér csiperkegomba, Fél avokádó, 40g mascarpone sajt, vagy maximum g kétféle sajt az alábbiakból általában maximalizálom a sajtot 60 gramban : tihany camamber, krémfehérsajt, gouda, cheddar, feta, holland sajt stb, a sajtok variációja végtelen.

Fehérjék a keto diéta alatt

A Twist márkát használom leggyakrabban, ami nem csak olcsóbb, de a Bertolli és egyéb olasz márkáknak jóval magasabb a CH tartalma. Vagy pestot vagy mascarpone sajtot adok zóna zsírégetést tojáshoz. Így néz ki a két nappal ezelőtti étkezésem.

Előző napról maradt egy kis lazacfilé, ezért ilyen kevés jutott tízóraira. Vacsorára salátát készítek: a Tescóban szoktam venni rukkolát, madársalátát, bébi spenótot, és ezekből szórok egy tálba kb. Azért a Tescoban veszem, mert ott már megmosva csomagolják, a Sparos mosatlan. Erre megy egy fél evőkanálnyi olivaolaj vagy MCT olaj. Hozzáadott húst variálom: vagy egy tanyasi csirkemellet 90g sütök meg hozzá kókuszolajon, vagy egy norvég lazacfilét 90gvagy 3 db prosciutto crudo szeletet ketogén diéta mit lehet enni szét 45gvagy 80 g csirkemájat sütök meg.

Ezeket az ételeket eheted és ezeket tilos, ha keto diétázol!

A húst mindig g alatt tartom. Ehhez jön még max 60g sajt a fenn felsoroltak közül.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Minden második ketogén diéta mit lehet enni keverek még bele 50g pestot is. Ha pesto is megy bele, akkor kinézetre nem lesz szép, de isteni finom lesz tőle a saláta. Alkalmanként 40g mascarponet is belekeverek, tudományos fogyás stratégiák nem pesto-kedvem van, ilyenkor kevesebb más sajtot nem teszek mellé.

Koktélparadicsomból darab megy bele hetente egyszer-kétszer, mert a paradicsomnak viszonylag magas a CH-ja, szóval csak módjával. Csak zöldszínű salátát szabad használni, ezeknek a fenntebb felsoroltaknak a legalacsonyabb a CH-ja.

normál fogyás hetente

Csirkemellnek kizárólag a tanyasi, vagy ellenőrzött forrásból bio csirkemellett javaslok, mert azoknak nincsen hormon és antibiotikum tartalma. Ha édeset akarok enni, mi az ami még keto-barát? A Myproteinen rendeltem 1 kg mogyoróvajat és kesudióvajat.

Nem tartalmaz hozzáadott cukrot, viszont a CH tartalma viszonylag magas. Legalábbis általában, ma 2. Megosztom veletek a saját protein morzsa receptemet, keto édességnek kiváló, és elég napra.

Ma az utolsó adagba reggel egy kanál kesudióvajat forgattam. Isteni finom lett.

  1. Kellenek a vitaminok Először soknak tűnhet az, hogy bakker, itt is 10 szabály van már az indulásnál?
  2. Fogyás módja otthon
  3. Ketogén ételek | Így étkezz a ketogén diéta alatt! - MYPROTEIN™

Vettem a Tescoban egy igazi kókuszdiót, aminek ma megittam a levét, eszméletlen finom volt, energizáló és egészséges, de a kókuszvíz sajnos szintén nem keto-barát, ugyanis egy deciliter CH tartalma 12g.

Én ledöntöttem az egészet egy ültömben, azaz a mai CH keretemet el is fogyasztottam vele. Vagyis ma jelentosen túlléptem a nekem beállított 25 grammot.

Nem írtam be az étkezések közé, mert nem volt a listában, és én se tudtam felvezetni, mivel nem találtam meg minden adatot róla. Fontos, hogy mindenki, aki elkezdi a keto-diétát, állítsa be a makroadatait, és ahogy változik a súlya, úgy állítgassa magának. Javaslom, hogy fokozatosan csökkentsétek a CH napi adagot. Ahogy a korábbi posztban már írtam, az első két hét nagyon nehéz, mert a szervezet adaptálódik a ketózishoz. Ezen az oldalon az is kiderül, hogy nektek mennyi az ajánlott napi kalóriabeviteletek.

22 éves fogyni

Igen, a kalória számít. Érdemes ebbe az angol nyelvű Facebook csoportba is belépni napi ötletekért és támogatásért. Itt van az én két nappal ezelőtti táplálkozásom tápanyag makro adatai. Látszik, hogy fehérjéből fogyaszthattam volna többet, de mivel nem sportoltam aznap, így teljesen rendben van az alacsonyabb érték is. Mi az amit nem szabad fogyasztani: cukros tartalmú ételek és italok csokoládé és pékárú, süteményeklisztek.

Semmilyen bolti kenyér és semmilyen étel, ami liszttel készült, azaz zéró glutén.

fogyni sarka

Saját sütésű keto-barát kenyér mehet. Barna és fehér rizs, bab, hajdina, kuszkusz, quinoa, gyümölcsök friss és aszaltalkohol, szója, zabpehely, buzadara, korpa. Semmilyen feldolgozott étel, vagy ételadalék. Nincs gyümölcs se az avokádón kívül. Mi az ami, keto-bará t: zöldsalátáták, bio vagy omega 3 tojás, húsok sütve vagy párolva, sajtok, avokádó. Mandula, de csak naponta max maroknyi, mert magas a CH-ja. Ha tejet akarsz a kávédhoz, akkor használj kókusztejet vagy mandulatejet.

Napi dl max belefér a napi CH keretedbe. A protein shake-det inkább vízzel készítsd el. Szűz k ókuszolajjal főzz vagy grass feed vajjal főzz, és ne napraforgóolajjal.

Az olivaolajat salátákra öntsd, és szintén ne főzz vele, mert hevítés hatására tönkreteszed. Amit nem győzök ismételni, a keto diéta mellett fontos a vitaminok és ásványi anyagok pótlása: magnézium, kalcium és kálium forrás elengedhetetlen. A kálium pótlás azért rendkívül fontos, hogy elkerüljük a vesekőképződést. Emellett még naponta szedek C, D, B komplex vitaminokat.

legjobb zsírveszteség

Sportolás előtt L Carnitine tablettát veszek be, egy adag BCAA-t, valamint magas koffein tartalmú 0 CH tartalmú energizáló port iszok vízben felkeverve. A káliumtabletta kivételével a felsorolt vitaminokat és sportoláskor használt turbósítókat már évek óta szedem. Itt van a szintén két nappal ezelőtt százalékos megosztás.

A keto kalkulátorom szerint is pont így kell kinéznie, vagyis aznap tökéletesen sikerült teljesíteni a tervet.

keto diéta alapjai