Ételek / Italok

Ciabatta fogyás

ciabatta fogyás

Elkészítés: Első lépés: elkészítjük a szószt, a hozzávalókat egy tálban összekeverjük és félretesszük. Második lépés: felkockázzuk a lazacfilét, majd egy késes aprítóba helyezzük, majd alkalommal szakaszosan összepulzáljuk.

Como hacer la Ciabatta o Chavata - Super facil

Hozzáadjuk ezután a lilahagymát, a tormát, a mézet, sózzuk és borsozzuk, majd még egyszer-kétszer összepulzáljuk a hozzávalókat, hogy egy ciabatta fogyás álljanak össze.

Harmadik lépés: A masszából lapított gombócokat formálunk, körülbelül 4 adag jön ki fejenként grammosak majd evőkanál olíva olajon, közepes-nagy lángon egy serpenyőben mindkét oldalát megsütjük, szép aranybarna kérget képezve, ez oldalanként körülbelül percet vesz igénybe.

Ciabatta fogyás lépés: Száraz, forró serpenyőben a félbevágott teljes kiőrlésű ciabatta belső oldalait megpirítjuk.

Ételek / Italok

Ötödik lépés: A megpirult ciabatta, alsó felét megkenjünk a szósszal, majd erre rukkola salátát halmozunk, a rukkola tetejére ráhelyezzük a lazacgombócot és a tetejét megkenjük ismét a szósszal.

Ezután ráhelyezzük a kalapot, a ciabatta tetejét, és már fogyaszthatjuk is.

ciabatta fogyás

Miért is jó a recept? Egyszerű és gyors az elkészítése. Akár előre is csomagolhatunk másnapra, tökéletes lehet kisétkezésekhez a nap folyamán.

ciabatta fogyás

Tartalmazza az összes makró tápanyagot: a fehérjéről a lazac, a zsiradékról és omega-3 zsírsavról ugyancsak a lazac és olíva olaj gondoskodik, még a szénhidrátért amely gazdag vízben nem oldódó élelmi rostokban a teljes kiőrlésű ciabatta és a rukkola felel. Ezenfelül kiegészíthetjük akár további hozzávalókkal a szendvicsünket, például paradicsommal vagy uborkával.

Kapcsolódó tartalom:.

ciabatta fogyás